Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

Έκθεση μαθήτριας Ομουρίδου Έλενας Α4 στην 5η ενότητα Ν.Γλώσσας

Μια αξέχαστη μέρα
      Ήμουν πανευτυχής!Χοροπηδούσα συνεχώς και τραγουδούσα.Θα πήγαινα μαζί με τις φίλες μου στον κινηματογράφο για να δούμε το Ice Age 4. Η ταινία είχε μόλις κυκλοφορήσει, Η πρώτη προβολή της θα γίνονταν σε δύο μέρες και εμείς θα ήμασταν οι πρώτες που θα την βλέπαμε. Θα το μάθαινε όλο το σχολείο και θα μας ρωτούσαν πώς ήταν. Έτσι θα αποκτούσαμε πιο πολλούς φίλους και θα γινόμασταν γνωστές παντού. Η Αλίκη μαζί με τις αντιπαθητικές φίλες της θα έβγαζαν καπνό από τα αυτιά... Η Αλίκη είναι ένα κορίτσι πιο μεγάλο από μένα που θεωρείται η αρχηγός του σχολείου. Όλοι ήθελαν να κάνουν παρέα μαζί της. Αντιθέτως, εγώ από την  πρώτη στιγμή την αντιπάθησα και έτσι κι αλλιώς δεν είναι άνθρωπος του τύπου μου.
     Είχα αγχωθεί πάρα πολύ. Σκεφτόμουν τι θα φορέσω αλλά δεν μπορούσα να βρω τίποτα που να ταιριάζει στην περίσταση. Μετά από πολλές ώρες αναζήτησης βρήκα τα παλιά ρούχα που μου είχε αγοράσει η γιαγιά μου. Ήταν ένα κόκκινο φόρεμα με άσπρα λουλουδάκια.Θυμήθηκα και τα μαύρα παπούτσια που είχαν λόγο τακουνάκι. Αυτά θα φορούσα και θα έφτιαχνα τα μαλλιά μου!Η μαμά μου μου πρότεινε να τα κάνουμε σγουρά αλλά εγώ ήθελα πλεξούδες και δεν μπορούσε κανείς να μου αλλάξει γνώμη. 
    Αυτές οι δύο μέρες κύλησαν σαν νερό. Όταν έφτασε η κρίσιμη μέρα, ξύπνησα από νωρίς για να είμαι έτοιμη στην ώρα μου. Μόλις ετοιμάστηκα, πήρα τηλέφωνο την Λάουρα και της είπα ότι θα συναντηθούμε σπίτι μου. Αυτή, με τη σειρά της, πήρε την Σάντυ, την Πέτρα και την Ιζαμπέλα. Μετά από δέκα λεπτά ήμασταν όλες μπροστά στον κινηματογράφο, θαυμάζοντας τις αφίσες που κρεμόντουσαν από την κορυφή του κτιρίου. Η πιο μεγάλη αφίσα ήταν της ταινίας που πήγαμε να δούμε. Μπήκαμε μέσα θαμπωμένες από τον πολύ κόσμο. Τρέξαμε κατευθείαν στην αίθουσα προβολής, αφού τα εισιτήρια μας ήδη πληρωμένα από τους γονείς μας.Καθίσαμε δίπλα-δίπλα και περιμέναμε να αρχίσει η ταινία. Αυτή η ώρα της αναμονής με έκανε πιο ανυπόμονη και έτοιμη να βουτήξω μέσα στην άσπρη οθόνη!
    Η ταινία ξεκίνησε, Η υπόθεση της σχετίζονταν με τις περιπέτειες κάποιων προϊστορικών ζώων, τα οποία προσπαθούσαν να γυρίσουν ξανά στις οικογένειές τους. Εξαιτίας ενός σεισμού, η γη είχε χωριστεί σε πολλά κομμάτια και έτσι πολλά ζευγάρια αποχωρίστηκαν μεταξύ τους. Σε αυτό το σημείο στενοχωρήθηκα γιατί μαι οικογένεια μαμούθ έχασε τον αρχηγό της και η κόρη του έκλαιγε. Γενικά όμως, όλες οι περιπέτειες που ακολούθησαν ήταν πολύ αστείες. Γελάσαμε με την καρδιά μας εκείνη τη μέρα.
     Όταν τελείωσε η ταινία,γεμάτη εικόνες και σκηνές, ήμουν πια έτοιμη να πάω στο σχολείο και να το ανακοινώσω. Η Αλίκη ζήλεψε τελικά τόσο πολύ, ώστε και αυτή πήγε να την δει μαζί με τις κακόγουστες φίλες της...Όλοι όμως έμαθαν ότι πρώτες πήγαμε εμείς!Από τότε πήγαμε πολλές φορές ακόμα στον κινηματογράφο και κάθε φορά η μία ήταν καλύτερη από την άλλη. Τώρα που πλησιάζουν και οι διακοπές του Πάσχα μάλλον θα ξαναπάω για να δω τους Σπαρτιάτες ΙΙ. Ελπίζω και αυτή η μέρα να μου μείνει αξέχαστη...    




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου